Rigips - Saint Gobain

1991-ben kezdtük meg tevékenységünket, a Rigips rendszert domináns márkatermékké fejlesztettük a magyar szárazépítési piacon. Azóta sok millió négyzetméter gipszkarton lapot és több százezer tonna gipszalapú porterméket szállítottunk Magyarországra, meghonosítva ezzel egy Európában már több mint 50 éve működő népszerű szárazépítési technológiát. 2005 decemberétől a Saint-Gobain vállalatcsoport tagjává váltunk, majd 2008 szeptemberében megnyitottuk Magyarországon az első és azóta is egyetlen gipszkarton gyárat Halmajugrán a Mátrában. Az itt előállított építőlemezek több ízben kiérdemelték a Magyar Termék Nagydíj kitüntető címet.

Az alábbi kiemelt termékcsoportokat forgalmazzuk:

  • Rigips gipszkarton építőlemezek
  • Rigips gipszrost építőlemezek
  • Kézi vékony és vastag vakolatok, gépi vakolatok, szórható glettek
  • Válaszfal profil-tartószerkezetek
  • Akusztikus álmennyezeti építőlemezek
  • Kazettás álmennyezetek
  • Álmennyezeti fém tartószerkezetek
  • Rigips rögzítés technika

Termékek, legújabb fejlesztések

Magyarországon elsőként kezdtük meg a szárazépítési termékek forgalmazását, és a mai napig fő tevékenységi körünket a gipszkarton és rendszerei alkotják. Ezen kívül a kínálatában megtalálhatóak: gipsz alapú glettek és vakolatok, kazettás és akusztikus álmennyezetek, speciális tűzvédelmi és hűtő-fűtő rendszerek. A termékpaletta folyamatosan bővül a változó előírások és igények szerint.

Ezekre az igényekre reagálva fejlesztettük ki a Rigips Blue Acoustic hanggátló-tűzgátló-, Blue Acoustic 2.0 hanggátló-tűzgátló-impregnált-, és Activ’ Air levegőtisztító gipszkarton építőlemezeket.
A termékek a halmajugrai gyárunk és műszaki csapatunk által végzett fejlesztési munkák eredménye. Az építőlemezeink 2010-ben, míg a Blue Acoustic lapunk 2012-ben Magyar Termék Nagydíjat kapott.

Partnereink, márkakereskedők, kivitelezők, vállalkozók, tervezők segítségével országszerte egyre több lakás szépül és épül termékeinkkel. A Magyarországon is megjelenő barkácsáruházak révén a szárazépítés gondolata még szélesebb körben jut el az önerőből építkezőkhöz is. Lakossági és szakmabeli felhasználók, valamint tervezők számára képzett szakemberek állnak rendelkezésre szaktanácsadással.

Márkaérték

A Rigips célja, hogy az innovatív tervezési megoldások, belsőépítészeti rendszerek számára ideális megoldásokat nyújtson.

Kiemelkedő eredményünknek tekintjük, hogy termékeink jelentős építészeti alkotásokban jelennek meg, illetve hogy különlegesen magas fokú igényekre nyújthatunk megoldást, mind esztétikai, akusztikai, tűzvédelmi és biztonsági, valamint sugárzás- és sterilitásvédelmi szempontoknak is megfelelve.

A fogyasztók hűsége és elégedettsége köszönhető az állandóan magas minőségnek és a teljes körű szakértői segítségnyújtásnak, amely nagyban megkönnyíti a tervezést és az alkalmazást.
Ezek a tényezők, valamint az, hogy a hazai piacon a szárazépítési termékek bevezetése a márkához kapcsolódik, biztosítja a Rigips piacvezető szerepét ebben az ágazatban. A hazai piacon a fogyasztók – sok esetben – a márkával azonosítják az adott terméket, így számukra alternatíva nélküli választást jelent.